Suchen
  • Alle Suchergebnisse
  • Bücher
  • User
  • Gruppen
  • FAQs
SteelFo'Lyfe
SteelFo'Lyfe
SteelFo'Lyfe ist offline.
Wichtiger Beitrag
SteelFo'Lyfe

RATE ME!
Blue : you're so kind
Red : I love you
Yellow : I have a crush on you
Pink : I wanna hug you
Sea-foam: I hate you
Gold: let's get wasted
Purple : you're awesome
Maroon: let's get frisky ;)
Green : ............Sex ?:D
Orange : ........Friends?;)
White : Let's chat in privately.....
Grey : Let's have a relationship......
Black : go to sleep

20 Kommentare | Ältere Kommentare anzeigen
SteelFo'Lyfe

@Viktoriia Gorina......hahaha lol okaaaay....thought we were already friends

SteelFo'Lyfe

Lmao ^=^

Wichtiger Beitrag
SteelFo'Lyfe

RATE ME! ;)
1. Crazy
2. I'd marry you
3. Talkative
4. Sarcastic
5. Loveable
6. Hot
7. Moody
8. Dumb
9. Spoiled
10. Mouthy
11. Random
12. Friendly
13. Funny
14. Noisy
15. Amazing
16. Tough
17. Cute
18. BF/GF type
19. Player
20. The Best
21. Has good taste
22. Sassy
23. Anti-social
24. I'd kiss you
25. Smart

12 Kommentare | Ältere Kommentare anzeigen
iykyk

@Viktoriia Gorina agreed haha

Wichtiger Beitrag
SteelFo'Lyfe

THIS IS A SAD BUT TRUE STORY!
One day an 11-year old girl asked her daddy, ¨what are you going to get me for my 15th birthday?¨ The father replied, ¨There is much time left.¨ When the girl was 14 she fainted and was rushed to the hospital. The doctor came out and told her dad she had a bad heart. When she was lying in the hospital bed she said ¨Daddy, have they told you I´m going to die yet?¨ The father left replied ¨yes¨ as... mehr anzeigen

4 Kommentare
Nik

oh its so sad

SteelFo'Lyfe

Yeah it is... Very heartbreaking

iykyk

omg, yea rly sad <3

Wichtiger Beitrag
Gelöschter User

The rose is a rose,
And was always a rose.
But the theory now goes
That the apple’s a rose,
And the pear is, and so’s
The plum, I suppose.
The dear only knows
What will next prove a rose.
You, of course, are a rose –
But were always a rose.

1 Kommentar
SteelFo'Lyfe

Oh wow, nice poem! :)

Weitere Beiträge anzeigen
Um eine optimale Funktionsweise zu gewährleisten, verwendet unsere Website Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmst Du der Verwendung von Cookies zu. Mehr Infos
OK
Top of page
Kein Miniaturbild Entfernen