Suchen
  • Alle Suchergebnisse
  • Bücher
  • User
  • Gruppen
  • FAQs
whitemck
whitemck
whitemck ist offline.
Wichtiger Beitrag
whitemck

Just let yall know (if you were wondering) my background is Brendon Urie.

Wichtiger Beitrag
whitemck

If your brave put this on your profile and see what do the people rate you

Blue : you're so kind
Red : I love you
Yellow : I have a crush on you
Pink : I wanna hug you
Purple : you're awesome
Green : ............Sex ?:D
Orange : ........Friends?;)
White : Let's chat in privately.....
Grey : Let's have a relationship......
Black : go to sleep

Everyone please be honest I would love to know what you would like to say if you are... mehr anzeigen

Wichtiger Beitrag
whitemck

NArwhals Narwhals swimmin in de ocean causin de commotion Cuz they are so awesome, NArwhals Narwhals pretty big and pretty wide they'll beat a polar bear in a fight like a underwater unicorn they kick ass facial horn , JEDI'S OF THE SEA

NARWHALS THEY ARE NARWHALS NARWHALS INVENTORS OF THE SHISH KABOB

whitemck

lol i got bored soooo i typed this

whitemck

Suh dude

Weitere Beiträge anzeigen
Um eine optimale Funktionsweise zu gewährleisten, verwendet unsere Website Cookies. Durch die Nutzung der Website stimmst Du der Verwendung von Cookies zu. Mehr Infos
OK
Top of page
Kein Miniaturbild Entfernen